پاسدارانقلاب

پاسدارانقلاب
 

شبکه من و تو: تا مردم ایران هستند چرا خر از قبرس وارد کنیم!؛

 

شبکه من و تو برای چندمین بار توهین به مردم  ایران را در دستور کار قرار داد. این شبکه انگلیسی با اهانت بی شرمانه  به مردم ایران و با جسارت به شعور ایرانیان ،مردم را به خر تشبیه کرد.


پانته آ مدیری

پانته آ مدیری سردبیر اناق خبر که همزمان در دوشبکه انگلیسی بی بی سی و من و تو مشغول به فعالیت می باشد، این بار نیز حق اربابان استعمار گر خود را ادا نموده و سناریوی اهانت به ایران و ایرانی را بار دیگر در این شبکه کلید زد.

وی که مسئولیت بخش سیاسی شبکه من و تو را بر عهده دارد در فیس بوک شخصی اش با اشاره به اتفاقات سال 88 در پی انتخاب اکثریت مردم ایران نوشت: «دقیقا 8 سال قبل مردم ایران به دلیل نفرت از هاشمی به احمدی نژاد رأی دادن و الان می خوان به هاشمی رأی بدهن، بعد میرن خر از قبرس وارد می کنند.»



 

این اقدام بی ادبانه در حالی است که چندی پیش نیز در یکی از برنامه های  شبکه انگلیسی من و تو، یکی از قومیت های کشور عزیزمان را به سخره گرفت.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شبکه من و تو که تا چندی پیش حمایت از کاندیدای خاص را در دستور کار قرار داده بود؛ پس از اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان سیاست تحریم را در پیش گرفته است هر چند پا به پای شبکه بی بی سی هنوز از احیای برخی رد صلاحیت شده ها قطع امید نکرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:توهین,من وتو,ایران,اقوام لر,دوباره,قبرس, توسط پاسدار
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}